Cumu Spray Paint Emulsion for Novice?

Parechje famiglie piace à pintà i mura cù pittura di lattice, cusì cumu i principianti spray paint latex?Chì deve esse nutatu?Fighjemu immediatamente a cunniscenza pertinente.

1 、 Cumu Spray Paint Emulsion for Novice:

Pulite a superficia di u muru per esse spruzzatu, dopu apre u coperchio di pittura di emulsione è versà a pintura di emulsione in a tina.Allora seguite i vostri bisogni.Aghjunghjite l'acqua in proporzioni è mischjà bè.

Cunnette a macchina spraying à l'interfaccia di pipa, è poi inserisce una estremità in u bucket di vernice di lattice preparatu.

Cunnette l'alimentazione.Mantene a bocca di sprayer strettu, spruzzate uni pochi di volte nantu à a cunchiglia di carta finu à chì u culore di pittura di emulsione appare, è poi spruzzate nantu à u muru.Per quelli chì anu culore, a pintura di l'emulsione deve esse mischjata cù l'essenza di culore prima di spraying.

Hè megliu spray per duie o trè volte.Stop per uni pochi di minuti prima di cuntinuà à spray per a prossima volta.

2 、 Precauzioni per spraying paint emulsion

Prima di spraying vernice di emulsione, deve prima applicà a putty à u muru.Dopu chì u putty hè cumpletamente seccu, poi pulisce cù carta di liscia, pudete cumincià à spraying paint emulsion.In particulare, a sabbia, i chips di legnu è i particeddi di plastica di scuma deve esse puliti è trattati, è u travagliu di prevenzione d'insetti deve esse fattu bè per prutege a qualità di custruzzione.

A film protettiva deve esse stallata nantu à porte, finestri, pavimenti, mobili, etc. Dopu chì a pintura di emulsione hè spruzzata, a film protettiva pò esse eliminata.Questu pò impedisce porte, finestri è pavimenti da esse contaminati da pittura di lattice, è ancu facilità u travagliu di pulizia in u periodu dopu.

Quandu spraying paint emulsion, u prugressu di a custruzzione deve esse bè cuntrullatu, ùn cercanu ciechi di rapidità.Spray the primer una volta normalmente, è poi spruzzate u finitu dopu chì u primer hè seccu.

Parechji prupietari sceglienu di pintà parechji culori in u stessu spaziu, perchè u periodu di custruzzione pò esse longu.Hè ricumandemu chì l'intervallu sia di circa una settimana.


Tempu di Postu: Nov-23-2022