Prucessu di pittura murale

1. Applica agente interfaccia.Aduprà: sigillate u cursu di basa per prevene i prublemi di putty per via di pareti di cimentu scioltu, terra solta o pareti di cimentu troppu seccu.A so superficia hè più adattata per l'aderenza di putty cà i muri di cimentu.

2. Mastice.Prima di puttying, misurà a flatness di u muru per determinà u metudu di puttying.In generale, dui putti ponu esse appiicati à u muru, chì ùn ponu micca solu livellu, ma ancu copre u culore di fondo.Putty cù poveru flatness deve esse scraped parechje volte in u locu.Se a flatness hè assai povera è a pendenza di u muru hè seriu, pò esse cunsideratu per scrape gypsum for leveling first, and then apply putty.L'intervallu trà u puttying deve esse più di 2 ore (dopu à l'asciugatura di a superficia).

3. Pulà u putty.Aduprate una lampadina di più di 200 watts per vicinu à u muru per l'illuminazione, è verificate a flatness mentre pulisce.

4. Brush primer.Dopu chì u polu flottante nantu à a superficia di putty pulita hè pulita, u primer pò esse appiicatu.U primer deve esse appiicatu per una o duie volte è deve esse uniforme.Dopu chì hè completamente seccu (2-4 ore), pò esse pulitu cù carta di liscia fina.

5. Spazzola u top coat.U mantellu di finitura deve esse spazzolatu duie volte, è l'intervallu trà ogni mantellu deve esse più di l'ora di 2-4 (sicondu u tempu d'asciugatura di a superficia) finu à chì hè basu seccu.


Tempu di Postu: Nov-03-2022